piątek, 8 grudnia 2017

To...

To są moje słowa szczere,
wiele lat byłem trenerem.
Fraszki

13 komentarzy:

  1. Trudno jest czasami
    wyżyć z studentami.

    OdpowiedzUsuń
  2. W szczegóły nie wchodzę,
    lecz czułem się młodziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć działań odstępy,
    to widać postępy

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz trenujesz nasze mózgowie,
    każdy kombinuje co tutaj odpowie...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. By mieć zawsze sprawne oraz zdrowe,
    Trenujmy i ciało, i komórki mózgowe

    Wyrzucają nas z Onetu. Teraz adres mojego bloga to:
    https://czarownica-z-bagien.blogspot.com/

    Pozdrawiam i proszę o uaktualnienie na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, może się źle skopiował. Ja nie miałam problemów z wprowadzeniem Waszych adresów na listę nowego bloga.

      Usuń
  6. Troszkę się zmieniło,ale nadal jest miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. I nadal nas trenujesz - tym razem nasze szare komórki...

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!