czwartek, 10 sierpnia 2017

Jestem...

Jestem flegmatyk,
działam na raty.
Fraszki

13 komentarzy:

  1. Oj nie wszystko jedno
    z ikrą czy rezerwą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze sądzę,
    jakoś zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przy pełnej dobie,
    wiem co kiedy robię.

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie się tak zdarza też
    Wtedy robię dłużej niejedną rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne chęci i wytrwałość,
      a jest wtedy błędów mało.

      Usuń
  5. Gdy działam na raty,
    wpadam w tarapaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dopiero zauważyłam, że u Czarownicy też są tarapaty. :)))

      Usuń
    2. Wyniki zwykle są liche,
      kiedy masz słabą... technikę.

      Usuń
    3. Chyba się zgodzisz,
      nie trzeba wchodzić.

      Usuń
  6. Spokojnie, po co ten pośpiech???

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!