piątek, 16 czerwca 2017

Mam...

Mam piękny ręcznik,
w kolorach tęczy.
Fraskzki

17 komentarzy:

  1. Ja się stale
    tu czymś chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie myśli
    na mnie przyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do mnie różne przychodzą,
      nieraz za wcześnie odchodzą....

      Usuń
    2. Mała obawa,
      nie chcą zostawać.

      Usuń
  3. Choć pogoda, a nie słota,
    czasem myślę o głupotach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najczęściej
      Dobrego humoru będzie więcej.

      Usuń
    2. Para, nie para,
      jakoś się staram.

      Usuń
  4. Hmmm... Chwalić się każdy może :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj tak jest,
    że chwalić trzeba się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jutro coś się przydarzy
    To chwalenie tu się zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękny jest ten ręcznik...
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!